26 Aralık 2013 Perşembe

Tayland - Video


8 yorum:

  1. süper olmuş. Keyifle izlettin bize oraları.

    YanıtlaSil
  2. Emre çok güzel. Ben Tayland'a gittim diyemiyorum senin bu videodan sonra. Çok turistik ve kısa olmuştu benimkisi. Çok güzel yaşıyosun. Aynen devam:)))

    YanıtlaSil
  3. Emre çok güzel. Ben Tayland'a gittim diyemiyorum senin bu videodan sonra. Çok güzel yaşıyosun. Aynen devam:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlemcim :) Bir daha gidersin yav :) Çok güzel ülke Tayland :))))

      Sil
  4. arada bir ses ver bir anlat emrecim olay nedir sesini duyalım.
    dip not:ulen bin kez jamiroquai istedim böyle mi dinlicektim=)))

    YanıtlaSil
  5. Harika bir video muhteşem olmuş yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Özlemcim, mikrofonumu alıp kamera karşısına geçeyim istersen :))) Onuda yaparım bakarsın " Sol teli" falan diye de bir isim buluruz olur biter :)))) Fena mı bak Jamiroquai klibi yaptım işte :P

    Hakancım, çok teşekkür edrim beğenmene sevindim :)))

    YanıtlaSil