4 Ekim 2013 Cuma

Son Hafta


Tura çıkmama 1 hafta kaldı. Ailemin yanındayım. Son 1 aydır hastayım ve çok zor bir ay oldu. Hasta hasta sahneye çıkmam ve tüm hazırlıklarımı yapmam gerekti. Bu hastalığın çok uzun sürmesi ve bir türlü tam geçmemesi beni hem psikolojik hemde fiziksel açıdan kötü etkiledi. Çıkacağım seyahatin coşkusunu ve heyecanını doya doya yaşayamadım. Kendi veda partim de bile elimde su şişesi ile gezindim ama... İyileşmeye başladığım bu dönemde  ne denli önemli bir karar verip, kendime nasıl bir kıyak çaktiğimin farkına varıyorum :) Gidiyorum oolum gidiyorum! Dünyayı,  hayatı, renkleri, kokuları, dokuları, tatları, tatsızlıkları, kültürleri, gelenekleri keşfetmeye çıkıyorum. Daha önce seyahatlerim oldu tabiki ama bu kadar uzun ve kapsamlı  bir yolculuk bambaşka birşey.

  İçimde her türlü histen biraz mevcut. His salatası gibiyim. Gitme heyecanı, yıllardır yaşadığım yerleşik düzenin sona ermesi durumu, vedalaşırken sarıldığım insanların burukluğunu ve gözyaşlarını içimde hissetmem, yaşayacağım serüvenin coşkusu ve bir an önce tamamen iyileşip yola çıkma isteğim...

  Hayatımın en önemli ve özel kararlarından birini verdiğimi düşünüyorum ve içimde en ufak bir tereddüt yok. Yolculuk zamanı..!

*28 Eylül

1 yorum:

  1. his salatası süpermiş :) onun içindeki domat olmak istedim bir an!

    YanıtlaSil