4 Ekim 2013 Cuma

İlk Gün

Çok garip duygular ve vedalaşmaların bünyeye verdiği etkilerle yola çıktım.

Mersin'den İstanbul, oradan Air Arabia hava yolları ile Sharjah (Birleşik A. Emirlikleri) sonra da Napal, Katmandu'ya indim.

Uzun bir yolculuk oldu ve her zamanki gibi uyuyamadım :) Kalkıştan önce uçaktaki moniterlerde bir şelale görüntüsü eşliğinde okunan dualar da ilginçti haneee :)

Uçakta Host ile yaşadığım diyalog daha da ilginçti:
-Excuse me, Can i have a water? (Pardon su alabilir miyim?)
-Sure Sir ,where are you from? (Tabi efenim... Memleket nire?)
-Turkey.
-Aaa Nasılsınız uçağımıza hoşgeldiniz!
-Höööö??!! :))

Arap host çok akıcı bir Türkçe ile benimle sohbete girdi ve "Türkçem nasıl ama?" diye de sormayı ihmal etmedi. "Çok iyi nereden öğrendin" diye sordum ve aldığım cevap, "Türk Dizilerinden" oldu. Neaaa?
Dizilerin bu kadar etkili olmasını beklemiyordum.
Sonra tabi, "Kıvanç Tatlıtuğ'u tanıyor musun" falan soruları, "Tabi benim teyze oğlu olur, küçükken hergün döverdim keratayı" sohbetleri falan derken... (Üff şaka tabii ki :D ) Katmandu'ya indim....

Katmadu havaalanında Vize formu doldururken Türkçe sesler duydum ve Yiğit'le tanıştım. Nepal'e 20 günlüğüne gelmiş. Alanda onu bekleyen Sinan'la tanışmam, herşeyi bir anda değiştirdi. Sinan 6 yıldır Nepal'de yaşıyor ve profesyonel rehberlik yapıyor. Sinan bana çok yardımcı oldu ve herşeyimle ilgilendi (Buradan ona tekrar çooook teşekkür ediyorum).

İlk gün Katmandu yu üstün körü dolaştık yemek falan derken bir bara gittik ve Everest marka biraları içmeye başladık. Bir süre sonra garson geldi "Türk müsünüz?" diye sordu "Evet" didim, "Ahanda bak bunlar da Türk" diye bana Kayseriden gelmiş 6 tane çılgın kadın gösterdi. "Obaaa" diyerek yoğun sohbete daldık. Benim hikayem... onları hikayeleri....Çok canayakın ve tatlı insanlardı.Çılgınlardan bir tanesi bir dönem Antalya'da yaşamış, The bar'ı, Gizli bahçeyi ve King Bar'ı çok iyi biliyo :) Dünya küçük.
İlk gün için hiç fena bir başlangıç değil sanki.

:)


















6 yorum:

  1. gittiğin her yerde Türklerle karşılaşacağına eminim, her yerdeyiz :D her günün ilk gün kadar keyifli geçsin Emrecan :)

    YanıtlaSil
  2. Başta ben olmak üzere birçok kişinin isteyip ama ya cesaret ya da finanse edemediği bir seyi gerçekleştiriyorsun. Ayrica takip edecek zevkli bir blog buldugum icin de seviniyorum. Gitmis kadar oluyor insan :)

    YanıtlaSil
  3. Birçok kişinin isteyip ama ya cesaret ya da finanse edemediği bir şeyi yapıyorsun. Ayrica kendi adima takip edecek eğlenceli bir blog buldugum icin seviniyorum. Gitmis kadar oluyor insan. :)

    YanıtlaSil
  4. Harika, takipteyiz. Paylaşımlarını esirgeme bizden. özellikle bol bol fotoğraf bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. boll bol yazı ve foto bekliyoruuz

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim arkadaşlarım. Bunları sizinle paylaşmak çok keyif veriyor :)

    YanıtlaSil