4 Kasım 2015 Çarşamba

Brezilya Video


7 yorum:

  1. renkli,kıpır kıpır, çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim o sizin renkli kıpırtınızz :))

      Sil
  2. Bu uzun yolculuğu 1 yıldır kendinle birlikte bize de yaşattığın için teşekkürler Emre.
    Bittiğine üzülsem mi (gezi yazılarını ve resimleri beklemek güzeldi), sevinsem mi (geri dönüp Antalya'da bir yerlerde çalıp söyleyeceğin ve dinlemeye gelebileceğimiz için) bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşmak keyifliydi. :) Sanırım kıvamında gezdim ve geri döndüm. Artık müzik yaptığım yerlere beklerim. Selamlar...

      Sil
  3. Tanitim filmi tadinda izlemesi gayet keyifliydi gezerken ki keyfi düşünemiyorum!

    YanıtlaSil
  4. Tanitim filmi tadinda , izlerken keyif aldim gezerken ki keyfi düsûnemiyorum

    YanıtlaSil